Ladda hem Broken Window nu!

Många har undrat om och i så fall var man kan tanka hem Broken Window. Så därför letade jag upp en kille som rippat Broken Window från sin vinylskiva och lagt upp på sin egen lilla sida. Finns tillgänglig i både mp3-format och flac-format. Måste ju säga att jag inte tror Arcade Fire räknar med att alla som inte har en vinylspelare ska gå och köpa en nu bara för att få höra denna låt. Länk till hans sida: cjmacs music

PIH

Ni får gärna om ni inte tänker köpa den senare skänka en slant direkt till välgörenhetsorganisationen Partners In Health som Arcade Fire gjort till sin hjärtesak. Delar av priset på biljett- och skivförsäljning går nämligen till denna behjärtansvärda organsation. På detta sätt kan ni tanka låten med gott samvete och veta att P.I.H. får sin del ändå. Då blir säkert bandet mer än nöjt också!

Kommentarer
Postat av: Olle

Har just lyssnat på den för första gången. Vet inte vad jag tycker riktigt. Den platsar verkligen inte på Neon Bible, det är en sak som är säker i alla fall.

Vill hellre se en studio-version av Guns of Brixton som en b-sida. Eller Burning Bridges, Breaking Hearts.

2007-04-05 @ 12:58:43
URL: http://sorelips.blogspot.com
Postat av: Böske

joel du måste hjälpa mig med en sak!

2007-04-07 @ 18:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback