Officiella bilder från Cirkus

image20
Vilken obeskrivligt underbar kväll! Fick ståpäls bara jag såg denna bild!

Riktigt kul att www.arcadefire.com lagt upp bilder från Arcade FireCirkus. De har bara lagt upp bilder från två spelningar, en av spelningarna i Paris den 20:e mars och från Cirkus i Stockholm den 23:e mars så man får ju känna sig lite lyckligt lottad. Lyckades komma med på en av dem. Eller två stycken om man är riktigt skarpögd. Eftersom man aldrig vet vad som händer med dem, plus att det säkertligen också är så att många vill ha dem snodde jag allihop från sektionen på sidan som de döpt till Alexander. Fotografen heter: Vincent Morisset.

Här är de nio bilderna från Cirkus:
(klicka på dem för att se en större version, ej fullskaliga dock.)



På länken nedan kan ni tanka dem i full storlek.
http://www.mediafire.com/?4wwyzdjzjy4

Ingen som förresten har en tidsmaskin som ligger och skräpar i garderoben?

Kommentarer
Postat av: Sofi

Tack för besöket! Och tack för tipset om din egen blogg, kommer att titta in ofta. Håller själv på att ladda ner bilderna från tidernas konsert nu...ska drömma mig tillbaka en stund...

2007-04-24 @ 22:50:51
URL: http://soffipropp.blogg.se
Postat av: YoL

Kul att du gillade bloggen, Sofi!
Nu ska jag försöka sluta lyssna på Broken Window! Måste vara en av mina absoluta favoriter bland b-sidor :)

2007-04-25 @ 00:33:25
URL: http://yol.blogg.se/
Postat av: Amandil

Hej YoL!

Wooops. Killen längst till höger är jag. Du röjde dock hårdast av oss alla. :)

2007-05-10 @ 18:09:25
Postat av: YoL

nä men hej hej, Amandil!! Riktigt kul att du lyckats hitta hit :)

Oj! Då stod vi ju riktigt nära varandra som vi trodde också.

Ja, det kan nog stämma att jag freakade ut rejält där framme! hahaha! Fanns inte mycket kvar till röst dagen efter, den saken är ju klar. :)

Hoppas du hittar tillbaka hit då och då

2007-05-10 @ 22:06:03
URL: http://yol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback