Fler spelningar i USA också!

Arcade Fire har annonserat att det kommer bli en till vända med spelningar i USA också. De första konfirmerade datumen där är dessa:

17 september - Red Rocks, Denver, CO
20 september - The Hollywood Bowl, Hollywood, CA

LCD Soundsystem kommer vara förband på dessa spelningar! Grymt. Här kan ni om några timmar köpa biljetter i förväg till Red Rocks innan de går i försäljning på de vanliga ställena om ni skulle ha vägarna förbi dessa två orter.

De har även annonserat att de ska göra ett gig för Austin City Limits som ska sändas på tv någon gång i december.

Kommentarer
Postat av: Kristoffer

Underbar liten blogg, vilket brinnande intresse för Arcade Fire! Jag gillart. Fast det första jag tänker, finns det en publik för det? Om du skulle skriva på engelska hade du nog haft många läsare! Aja, fortafarande en bra blogg!

2007-06-23 @ 13:24:19
URL: http://yccu.blogspot.com
Postat av: YoL

Hej Kristoffer!
Kul att du gillar bloggen. Angående om det finns en publik för det så är jag också helt säker på att jag skulle haft väldigt många fler läsare om jag skrivit på engelska (många e-mail från icke-svenskar om det haha!) men jag gör inte detta för att ha så många läsare som möjligt. Det enda jag ville med denna lilla blogg var att det skulle vara så enkelt som möjligt för människor i vårt avlånga land, där detta underbara band ännu inte riktigt slagit igenom på allvar, skulle kunna hitta up-to-date-information om dem.
Har dock funderingar på att starta en fullskalig blogg på engelska också då trycket efter det varit sjukt tidvis. Mer info om detta kommer postas här om/när det sker.
Titta förbi då och då!

2007-06-23 @ 15:39:56
URL: http://yol.blogg.se/
Postat av: Kristoffer

ja, det är ett underbart band. Jag ska hålla koll!

2007-06-24 @ 22:16:22
URL: http://yccu.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback