Mer Glastonbury!

Arcade Fire har idag kört ett festivalgig i Tyskland. Men jag kan inte släppa Glastonbury än! Började nästan gråta igår när jag såg My Body Is A Cage! Helt brutalt bra! Här kör vi ett svep med alla låtarna i den ordning de visades och glöm inte att ni kan tanka detta genom att följa länken i föregående inlägg.
Black Mirror


No Cars Go



Haiti



Neighborhood #2 (Laika)


Intervention


(Antichrist Television Blues)


My Body Is A Cage



Neighborhood #1 (Tunnels)


Wake Up


Kommentarer
Postat av: emilio

hah, fy fan vad jag älskar när Win alltid likadant presenterar bandet. Hey! We´re called the Arcde Fire from Montréal, This song is called No Cars Go. Alltid en otroligt lik fras, ibland med ett "alright", ibland med ett "thankyou for watching us play", ibland båda två, som här. Nästan alltid innan No Cars Go spelas. och alltid med lika underbar attityd precis som det vore första gången de spelade på minsta lilla pub och ingen visste vilket band som egentligen spelade :D så jäkla underbart. Och sen drar de igång No Cars Go, liksom. HUR SKÖNT SOM HESLT

2007-06-24 @ 23:01:18
URL: http://musique12.blogspot.com/
Postat av: YoL

haha! Kan bara nicka och hålla med Emilio! Det finns så otroligt många aspekter till vad det är som gör dem till världens bästa band, i mitt tycke, och deras inställning till vad de gör är definitivt en av dem!

2007-06-25 @ 12:03:06
URL: http://yol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback