PBS: Austin City Limits

image99
Arcade Fire spelade för några veckor sedan in en konsert för legendariska tv-programmet Austin City Limits som i år fyller 33 år. Otaliga grupper och artister har under årens lopp spelat in intima konserter för dem och nu var det alltså Arcade Fires tur. Efter lite motstridiga uppgifter från början är det nu klart att det är den 10:e november som gäller för premiärvisningen.
Enligt folk som var på plats vid inspelningen ska det varit helt enkelt sanslöst bra och jag har ingen anledning att misstro dem efter vad de berättat. November månad blev ju inte sämre av detta! Ingenting än på deras officiella hemsida men kommer nog snart.

Kommentarer
Postat av: Niklas C

Hej! Tack för kommentaren på min sida. Riktigt bra det här, det är en guldgruva för en Arcade Fire frälst! Jag längtar till konserten så att jag håller på att gå sönder...det blir riktigt grymt....

2007-10-01 @ 08:28:12
URL: http://www.niklascederlof.blogg.se
Postat av: YoL

Hej Niklas!
Kul att du gillade den. Bara att titta in lite då och då i fortsättningen.

2007-10-02 @ 20:05:55
URL: http://yol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback