Jeremy listar sina bästa skivor

image153
Skivorna nedan tyckte Jeremy i Arcade Fire var de bästa från 2007. För att vara Jeremy får det sägas vara en väldigt "normal" lista utan allt för udda hårdrocks- och metalgrupper man aldrig hört talas om. Därmed inte sagt att det inte finns sådana grupper med på listan.

Jeremys bästa album från 2007 (utan inbördes ordning):
Ryan Adams - Easy Tiger
Susanna - Sonata Mix Dwarf Cosmos
Blonde Redhead - 23
Radiohead - In Rainbows
Supersilent - 8
Feist - The Reminder
The Luyas - Faker Death
The National - Boxer
Burial - Untrue
The Dillinger Escape Plan - Ire Works
Sunn 0))) - Oracle

Kommentarer
Postat av: Amandil

Jeremy gillar SunnO)))) = jag gillar Jeremy ännu mer. :D

2008-01-02 @ 11:22:19
Postat av: Roddan

Vart kommer det härifrån? Joel, källorna! :P
Annars kan man ju tro att du har hittat på listan ;)

2008-01-02 @ 14:45:32
Postat av: YoL

Amandil// Kan ju inte säga att jag är någon SunnO)))-fan direkt men jag kan uppskatta de mörka ljudbilderna de får till. Läskigt vackert på något sätt.

Roddan// Ja, det skulle man kunna tro, men det har jag inte. haha! Kritiskt tänkande är farligt, kids! Farligt!

2008-01-02 @ 17:56:29
URL: http://yol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback